Noutati
Achizitie directa - 'Reparatii constructii ca urmare a inundatiilor - Spatiul Rubik Hub din Aleea Tineretului, nr. 26, Piatra Neamt'
11/11/20191. Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, avand sediul in Piatra Neamt, jud. Neamt, str. Lt. Draghescu nr. 9, telefon/fax: 0233-218071/2, initiaza achizitia directa avand ca obiect executia de lucrari de hidroizolatie externa a soclului cladirii Rubik Hub, pentru prevenirea infiltrarii apei si a lucrarilor de hidroizolatie a acoperisului in zona in care sunt amplasate centralele de tratare aer si a zonelor afectate, in conformitate cerintele Autoritatii Contractante din Caietul de Sarcini.
2. Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 14.11.2019, ora 10:00.
3. Limba ofertei: limba romana;
4. Adresa de e-mail la care se transmit ofertele: nicoleta.coman@adrnordest.ro. De pe aceeasi adresa de e-mail se vor transmite eventualele solicitari de clarificare, comunicarile privind rezultatul achizitiei.
5. Calendarul estimativ al procedurii:
- data de deschidere a ofertelor: 14.11.2019, ora 11:00;
- data estimata de evaluare a ofertelor (dupa solicitare clarificari si primire raspunsuri, dupa caz): 15.11.2019;
- data estimata de semnare a contractului: maxim 15.11.2019.
6. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila – 30 de zile.
7. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor Caietului de Sarcini.
8. Valoarea estimata a achizitiei publice/sursa de finantare: 24.012,50 lei fara TVA /surse proprii.
9. Nu se accepta oferte alternative.
10. Operatorul economic care depune oferta trebuie sa fie inregistrat in conditiile legii in Registrul Comertului, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.
11. Modul de prezentare a ofertei: conform precizarilor autoritatii contractante din Caietul de Sarcini ( clauzele 12 - 13) si a Formularelor atasate la prezentul Anunt, respectiv:
a) Formularul 1 – Formular de oferta
b) Formularul F3 – Lista de cantitati de lucrari pe categorii de lucrari, insotit de Formularele C6, C7, C8, C9 (listele cuprinzand consumurile de resurse materiale, cu mana de lucru, consumurile de ore de functionare a utilajelor de constructii si consumurile privind transporturile).
c) Formularul F6 – Graficul de lucrari fizic si valoric
d) Formularul C1 - Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv
e) Formularul 2 - Declaratie privind respectarea reglementarilor obligatorii in domeniile mediului, social si al relatiilor de munca si protectia muncii
f) Formularul 3 - Declaratie privind acceptarea Modelului de contract
Ofertantul va include in cadrul propunerii financiare toate cheltuielile pe care le implica indeplinirea obligatiilor contractuale.
Nota: Inainte de depunerea ofertelor, se recomanda vizitarea de catre ofertanti a amplasamentului lucrarii, pentru a evalua toate conditiile care ar putea influenta oferta. Intentia de vizitare a amplasamentului se comunica autoritatii contractante in timp util, prin transmiterea unei solicitari scrise sau telefonice.
Caiet de sarcini
Formulare lucrari Rubik
Model Contract lucrari Rubik
Schita plan parter
Formularul F3 – Lista de cantitati de lucrari pe categorii de lucrari
Formularul F6 – Graficul de lucrări fizic si valoric