Descoperiti Regiunea Nord-Est

Misiunea noastra

ADR este un generator de dezvoltare economico-sociala a Regiunii Nord-Est. ADR elaboreaza si promoveaza strategii, atrage resurse, identifica si implementeaza programe de finantare si ofera servicii pentru stimularea cresterii economice durabile, a parteneriatelor si spiritului antreprenorial.

.....................................................................

Ghidul Investitorului
pentru Regiunea Nord-Est

.....................................................................

Descopera Nord-Estul Romaniei

.....................................................................

Surse de finantare

Viziteaza pagina web dedicata Regio in Regiunea Nord-Est!

Evenimente

Esti aici: ADR Nord-Est

Noutati

Seminarul 'Valorificarea potentialului cultural - religios in Regiunea Nord-Est'

21/02/2014

In data de 21 Februarie 2014 ADR Nord-Est a organizat un seminar dedicat agentiilor de turism care organizeaza sau sunt interesate sa desfasoare activitati de turism de tip incoming denumit „Valorificarea potentialului cultural – religios in Regiunea Nord-Est”.

Evenimentul a avut loc in cadrul activitatilor proiectului de cooperare europeana Recultivatur, si a fost organizat, la Iasi, Hotel Unirea – Sala Mezanin, intre orele 9:00 – 17:00.

Dezbaterile din cadrul seminarului au avut ca scop identificarea si punerea in valoare a potentialului turistic cultural-religios al Regiunii Nord-Est. In cadrul evenimentului au fost abordate urmatoarele teme principale:

  • Identificarea oportunitatilor de colaborare in definirea unui produs turistic cultural - religios

- Turism religios, pelerinaj si turism cultural;

- Etica turismului si etica cultural - religioasa. Compatibilitati si incompatibilitati;

- Nevoile turistilor si diferentierea acestora (nationalitate, confesiune); Grupuri tinta si scopuri turistice;

- Stiinta, constiinta si competenta specialistului in turism religios. Gestiunea „socului cultural”. Mediere interculturala si interconfesionala;

- Parteneri in conceperea pachetelor de turism cultural - religios;

- Promovarea pachetelor cultural - religioase. Bune practici.

  • Social Media si Marketing Online in Turism; Networkingul International

- Ce este Social Media?

- Cu ce te ajuta Social Media in businessul tau de turism?

- Cum poti face Social Media pe un anumit produs (ex. Segmentul cultural-religios)

- Cum sa faci bine Social Media?

- Blog, Newsletter, Google Ads

- Studii de caz

Pentru prezentarea acestor teme au fost prezenti lectori cu experienta si expertiza vasta in domeniul consultantei in turism, comunicare interculturala, social media si marketing online in sectorul turismului:

Dr. Carmen Chasovschi (n. 1971) trainer si consultant in turism. A absolvit turismul si a continuat specializarea in acest domeniu participand la cursuri de planificare participativa in Japonia si la stagii de practica in Germania (in domeniul hotelariei si al turismului de evenimente). Incepand cu 2001 a fost manager de proiect pentru Programul German de Cooperare Tehnica GTZ, preluand ulterior coordonarea activitatilor din turism finantate de GTZ in Romania. Incepand cu 2007 Carmen a activat ca trainer si consultant pentru GIZ si alte organizatii in Ucraina, Croatia, Serbia si Bulgaria si este implicata ca voluntar in campanii de protejare a peisajului cultural in destinatii reprezentative din Romania.

Dr. Carol Mohr (n. 1966) traducator, traductolog si specialist in comunicare interculturala. A efectuat stagii de cercetare la Universitatea din Tuebingen. A activat ca ghid pentru misiuni diplomatice, jurnalisti si tur-operatori din spatiul lingvistic german. Este autor de cursuri pentru ghizi si trainer de comunicare interculturala in turism, atestat de Centrul de Studii pentru Turism si Dezvoltare Seefeld, in cadrul unui program coordonat de Ministerul German pentru Cooperare Economica si Dezvoltare (BMZ). A tradus si adaptat materiale de promovare pentru monumentele UNESCO din Bucovina si Muzeul Satului Bucovinean. Este manager si auditor de calitate in turism, certificat de Certqua Germania.

Carmina Nitescu (n. 1983) blogger si consultant de business, marketing si social media in turism. A lucrat in agentii de turism mai mici sau mai mari, in departamente precum vanzari, marketing si management. In 2011 a fondat blogul specialistilor in turism, TurismMarket.com, singurul blog de turism din Romania adresat companiilor de turism. Totodata organizeaza workshopuri si traininguri dedicate celor ce lucreaza in turism. Ca si activitate principala face consultanta de business si social media pentru companii de turism, organizeaza evenimente pentru cei care lucreaza in turism (workshopuri, traininguri), organizeaza infotripuri pentru bloggerii de turism pentru promovarea Romaniei si organizeaza tabere de dezvoltare personala prin calatorii si experiente.

 


Toate stirile »