Noutati
Achizitie servicii de organizare eveniment Rubik Garage Founders Bootcamp, in perioada 27-29 martie 2020, Piatra Neamt
21/02/2020Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, avand sediul in Piatra Neamt, jud. Neamt, str. Lt. Draghescu nr. 9, telefon/fax: 0233-218071/2, initiaza procedura proprie in vederea achizitiei serviciilor necesare pentru organizarea evenimentului Rubik Garage Founders Bootcamp, in perioada 27-29 martie 2020, in Piatra Neamt, constand in servicii de catering( pauza de cafea, pranz, cina), servicii de cazare, servicii foto-video si realizare panouri de semnalizare eveniment.
Prestatorul va emite raport de activitate, cu privire la serviciile real prestate.
1. Documente de calificare solicitate (cerinta obligatorie):
a)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 ;
b)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016;
c)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016;
d)- Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind evitarea conflictului de interese in temeiul art. 58-63 din Legea nr. 98/2016. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile Asandei-Director General, Nicolaie Burghelea-Director Economic;
e)- Certificat constatator emis de ONRC sau documente relevante care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de apartenenta din punct de vedere profesional (din care trebuie sa rezulte ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului). Atentie! Daca in cadrul activitatilor autorizate la sediu/punct de lucru cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC depus de ofertant, nu se regasesc activitatile aferente tuturor tipurilor de servicii solicitate prin caietul de sarcini, se vor prezenta documentele precizate la punctele a)-d) de mai sus si pentru eventualii subcontractanti/ terti, inclusiv acordurile de subcontractare/asociere.
2. Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 28.02.2020, ora 23:55;
3. Limba ofertei: romana;
4. Adresa de e-mail la care se transmit ofertele: monica.lutz@adrnordest.ro. De pe aceeasi adresa de e-mail se vor transmite eventualele solicitari de clarificare, comunicarile privind rezultatul procedurii.
5. Calendarul estimativ al procedurii:
- data de deschidere a ofertelor: 02.03.2020, ora 10:00;
- data estimata de evaluare a ofertelor (dupa solicitare clarificari si primire raspunsuri, dupa caz): 09.03.2020;
- data estimata de semnare a contractului: maxim 11.03.2020;
6. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila - 30 zile;
7. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor documentatiei de atribuire;
8. Valoarea estimata a achizitiei publice/sursa de finantare: 33.320,00 lei, fara TVA /surse proprii.
9. Nu se accepta oferte alternative.
10. Prevederile de la punctele 1-9 se completeaza, in situatii incidente, cu dispozitiile Legii nr . 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si cu dispozitiile Codului de procedura civila.
Oferta tehnico-financiara reprezinta documentul emis de operatorul economic care raspunde la urmatoarele cerinte:
- detalierea serviciilor ce urmeaza sa fie achizitionate asa cum sunt solicitate in caietul de sarcini intocmit de autoritatea contractanta, cu nominalizarea in clar a persoanei de contact, a locatiei si a modului de indeplinire a cerintelor specifice;
- completarea formularului financiar, conform cerintei autoritatii contractante.
Caiet de sarcini
Reguli aplicabile in desfasurarea procedurii proprii de achizitie pentru incheierea contractului de servicii