Noutati
Achizitie servicii de paza si monitorizare 2018-2020
03/01/2018Actualizat clarificari 05.01.2018
Solicitare de clarificare:
1. Cerinta privind certificatele emise de institute oficiale responsabile cu controlul calitatii sau organisme cu competente recunoscute care atesta conformitatea serviciilor ce urmeaza a fi prestate” stipulata la punctul 8 la criteriile de calificare impune prezentarea exclusiva a certificatului ISO sau acceptati adeverinta din care sa reiasa faptul ca ofertantul este in curs de certificare.
De asemenea va rugam sa ne specificati care sunt certificarile solicitate.
2. In cazul in care una dintre activitati se subcontracteaza, va rugam sa ne precizati daca cerinta privitoare la certificari trebuie indeplinita si de subcontractant.
Raspuns la solicitarea de clarificare:
1. In conformitate cu prevederile art.200 alin 3 din Legea 98/2016 ” In cazul in care se poate demonstra ca un operator economic nu a avut acces la un certificat de calitate sau de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta ori nu are posibilitatea de a-l obtine in termenele stabilite, din motive care nu ii sunt imputabile, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii” . Adeverinta precizata de dumneavoastra trebuie insotita de dovezi de implementare a unui sistem intern de înregistrare a documentelor aferente serviciilor prestate, proceduri specifice de lucru aplicabile activităților solicitate prin contract (protectie si garda, intretinere si service sisteme de securitate) pentru prevenirea, reducerea și compensarea oricărui efect advers.
2. In conformitate cu art.172 alin 4 din Legea 98/2016 “ Autoritatea contractanta nu poate stabili cerinte de participare pentru subcontractantii propusi de ofertant in oferta sau solicitarea de participare, dar ia in considerare capacitatea tehnica si profesionala a subcontractantilor propusi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca documentele prezentate sunt relevante in acest sens”. Totodata in art.174 din Legea 98/2016 se precizeaza:
(1) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului/candidatului sa transmita informatii si documente relevante referitoare la capacitatea tehnica si profesionala a subcontractantilor propusi, cu privire la partea/partile din contract pe care acestia urmeaza sa o/le indeplineasca efectiv.
(2) In cazul in care din informatiile si documentele prezentate potrivit alin. (1) nu rezulta ca subcontractantul propus are capacitatea tehnica si profesionala necesara pentru partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa o/le indeplineasca efectiv, autoritatea contractanta respinge subcontractantul propus si solicita ofertantului o singura data inlocuirea acestuia si prezentarea unui alt subcontractant care sa aiba capacitatea tehnica si profesionala necesara pentru partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa o/le indeplineasca efectiv” .
Conform art. 51 din HG 395/2016:
(1) In situatia in care autoritatea contractanta solicita in cadrul criteriilor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si/sau capacitatea tehnica si profesionala prezentarea unor autorizatii specifice, cerinta se considera indeplinita in cazul operatorilor economici ce participa in comun la procedura de atribuire, daca acestia demonstreaza ca dispun de respectivele resurse autorizate si/sau ca unul dintre membrii asocierii detine autorizatia solicitata, dupa caz, cu conditia ca respectivul membru sa execute partea din contract pentru care este solicitata autorizatia respectiva.
(2) In cazul in care ofertantul/candidatul sau operatorii economici care participa in comun la procedura de atribuire subcontracteaza o parte din contractul de achizitie publica care urmeaza sa fie atribuit, cerinta prevazuta la alin. (1) se considera indeplinita daca subcontractantul nominalizat detine autorizatia solicitata prin documentatia de atribuire, cu conditia ca acesta sa execute partea din contract pentru care este solicitata autorizatia respectiva” .
03.01.2018
1. Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, avand sediul in Piatra Neamt, jud.Neamt, str. Lt. Draghescu nr. 9, telefon/fax: 0233-218071/2, initiaza procedura proprie simplificata in vederea achizitionarii „Servicii de paza si monitorizare 2018-2020”. Serviciile solicitate prin caietul de sarcini: servicii de paza cu agenti de paza pentru 2 puncte; servicii de monitorizare antiefractie pentru 3 puncte; serviciu de detectie a inceputului de incendiu pentru un punct.
Documente de calificare solicitate ( conform anexa):
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii subcontractanti/asociati//terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016)
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii subcontractanti/asociati//terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016)
3. Declaratie, in conformitate cu prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii subcontractanti/asociati//terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016). Ofertantul declarat castigator va depune inainte de semnarea contractului documente actualizate privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat.
4. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului/asociatului/ subcontractantului/ tertului sustinator privind evitarea conflictului de interese in temeiul art. 58-63 din Legea nr. 98/2016. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile Asandei - Director General, Nicolaie Burghelea - Director Economic, Monica-Maria Lutz, Ovidiu Gheorghe Savu, Cristina Ferman, Gabriela Bobeanu, Elena Baicu, Constantin Amarinei, Alina Florina Buzaianu.
5. Certificat constatator emis de ONRC sau documente relevante care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de apartenenta din punct de vedere profesional, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.
-Licente ofertant: a)licenta functionare, instalare, modificare, intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei; b)licenta de functionare servicii de paza obiective, bunuri, valori.
8. Certificate emise de institute oficiale responsabile cu controlul calitatii sau organisme cu competente recunoscute care atesta conformitatea serviciilor ce urmeaza sa fie prestate ( ISO).
2. Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 10.01.2018, ora 24;
3. Limba ofertei: romana;
4. Adresa de e-mail la care se transmit ofertele: monica.lutz@adrnordest.ro. De pe aceeasi adresa de e-mail se vor transmite eventualele solicitari de clarificare, comunicarile privind rezultatul procedurii
5. Calendarul estimativ al procedurii:
- data de deschidere oferte: 11.01.2018, ora 9:00;
- data evaluare oferte: 16.01.2018, ora 14:00;
- data de semnare a contractului: 19.01.2018;
6. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila- pana la data semnarii contractului;
7. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor documentatiei de atribuire;
8. Valoarea estimata a achizitiei publice/ sursa de finantare: 272.480 lei, fara TVA/surse proprii si linie bugetara cheltuieli indirecte proiecte finantate prin fonduri nerambursabile
9. Nu se accepta oferte alternative.
10. Prevederile de la punctele 1-9 se completeaza, in situatii incidente, cu dispozitiile Legii nr . 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si cu dispozitiile Codului de procedura civila.
Mod de prezentare propunere tehnica: detalierea serviciilor si depunerea de documente probante conform solicitarii din caietul de sarcini.
Mod de prezentare propunere financiara: completarea formularului financiar, conform modelului anexat caietului de sarcini.