Descoperiti Regiunea Nord-Est

Misiunea noastra

ADR este un generator de dezvoltare economico-sociala a Regiunii Nord-Est. ADR elaboreaza si promoveaza strategii, atrage resurse, identifica si implementeaza programe de finantare si ofera servicii pentru stimularea cresterii economice durabile, a parteneriatelor si spiritului antreprenorial.

.....................................................................

Ghidul Investitorului
pentru Regiunea Nord-Est

.....................................................................

Descopera Nord-Estul Romaniei

.....................................................................

Surse de finantare

Viziteaza pagina web dedicata Regio in Regiunea Nord-Est!

Evenimente

Esti aici: ADR Nord-Est

Noutati

Achizitie 'Servicii organizare evenimente de dezvoltare a ecosistemului antreprenorial, 2018'

16/02/2018

Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, avand sediul in Piatra Neamt, jud.Neamt, str. Lt. Draghescu nr.9, telefon/fax: 0233-218071/2, initiaza procedura proprie simplificata in vederea achizitionarii de “Servicii organizare evenimente de dezvoltare a ecosistemului antreprenorial, 2018”, respectiv organizarea de evenimente in martie ( Iasi), mai ( Piatra Neamt), iunie (Suceava) si octombrie (Iasi) 2018. Serviciile ce vor fi prestate: inchiriere Sali, servicii de catering si cazare, servicii prestate de lectori, servicii de traducere, promovare evenimente. Procedura este organizata pe 2 loturi, conform documentatiei anexate prezentei.
 
Prestatorul va emite raport/ rapoarte de activitate, cu privire la toate serviciile real prestate, in vederea obtinerii necesitatilor descrise in caietul de sarcini.

1. Documente de calificare solicitate (conform anexa):
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea  nr. 98/2016)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea  nr. 98/2016)
-Declaratie, in conformitate cu prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016(cerinta este valabila si pentru eventualii subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea  nr. 98/2016)
-Declaratie pe propria raspundere a ofertantului/ subcontractantului/ tertului sustinator  privind evitarea conflictului de interese in temeiul art. 58-63 din Legea  nr. 98/2016
- Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind evitarea conflictului de interese in temeiul art. 58-63 din Legea nr. 98/2016. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile Asandei- Director General, Nicolaie Burghelea- Director Economic;
- Certificat constatator emis de ONRC sau documente relevante care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de apartenenta din punct de vedere profesional(din care trebuie sa rezulte ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului)

Atentie! Daca in cadrul activitatilor autorizate la sediu/punct de lucru cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC depus de ofertant, nu se regasesc activitatile aferente tuturor tipurilor de servicii solicitate prin caietul de sarcini, se vor prezenta documentele precizate la punctele 1-5 de mai sus si pentru eventualii subcontractanti/ asociati/terti, inclusiv acordurile de subcontractare/asociere.

2. Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 23.02.2018, ora 24;

3. Limba ofertei: romana;
 
4. Adresa de e-mail la care se transmit ofertele: monica.lutz@adrnordest.ro. De pe aceleasi adrese de e-mail se vor transmite eventualele solicitari de clarificare, comunicarile privind rezultatul procedurii.

5. Calendarul estimativ al procedurii:
- data de deschidere oferte:26.02.2018, ora 9:00;
- data estimata de evaluare oferte (dupa solicitare clarificari si primire raspunsuri, dupa caz): 28.02.2018;
- data estimata de semnare a contractului: 02.03.2018;
 
6. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila- pana la incheierea contractului;
 
7. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor documentatiei de atribuire;

8. Valoarea estimata a achizitiei publice/ sursa de finantare: Lot 1- 81.840 lei, fara TVA si Lot 2- 113.500 lei, fara TVA/surse proprii. Se poate participa cu oferta pe unul sau ambele loturi. Valoare estimate totala: 195.340 lei fara TVA.

9. Nu se accepta oferte alternative.

10. Prevederile de la punctele 1-9 se completeaza, in situatii incidente, cu dispozitiile Legii nr . 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si cu dispozitiile Codului de procedura civila.

Mod de prezentare propunere tehnica: detalierea serviciilor si depunerea de documente probante conform solicitarii din caietul de sarcini.
Mod de prezentare propunere financiara: completarea formularului financiar, conform modelului anexat caietului de sarcini.

Caiet de sarcini lot 1
Caiet de sarcini lot 2
Formulare si model contract valabile pentru ambele loturi



Toate stirile »