Noutati
Achizitie servicii de depozitare a arhivei
05/02/2020Actualizare 05.02.2020
Clarificare 1:
Intrebare (adresata telefonic):
Ce intelegeti prin localitati invecinate mun. Piatra Neamt?
Raspuns:
In documentatia de atribuire a contractului “Servicii de depozitare a arhivei” este solicitat ca localizarea cladirii de arhiva a prestatorului sa fie situata pe raza mun. Piatra Neamt sau a localitatilor invecinate.
Avand in vedere ca pe parcursul derularii contractelor ce urmeaza sa fie incheiate, ridicarea sau depunerea de documente din/in cadrul arhivei este realizata de reprezentantii autorizati ai achizitorului, cu mijloacele proprii de transport ( conform pct 4.4, lit e, din caietul de sarcini), aceasta implicand consum de carburant/costuri suplimentare in sarcina achizitorului, sunt acceptate localizari ale cladirii de arhiva a ofertantilor pe o raza de maxim 15 km de municipiul Piatra Neamt (calculat conform distanta.ro).
31.01.2020
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, avand sediul in Piatra Neamt, jud. Neamt, str. Lt. Draghescu nr. 9, telefon/fax: 0233-218071/2, initiaza procedura proprie in vederea incheierii contractului „SERVICII DE DEPOZITARE A ARHIVEI” .
Obiectul contractului: Pastrare si conservare Arhiva 1 minim 2440 m.l.- maxim 2950 m.l (pe o durata de 22 luni); Arhiva 2: minim 30 m.l.- maxim 100 m.l (pe o durata de 10 luni), intr-un spatiu unic, autorizat, situat pe raza mun. Piatra Neamt sau a localitatilor invecinate.
1. Documente de calificare obligatorii solicitate (conform anexa):
a)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 ;
b)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016;
c)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016;
d)- Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind evitarea conflictului de interese in temeiul art. 58-63 din Legea nr. 98/2016. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile Asandei-Director General, Nicolaie Burghelea-Director Economic;
e)- Certificat constatator emis de ONRC sau documente relevante care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de apartenenta din punct de vedere profesional (din care trebuie sa rezulte ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului). Atentie! Daca in cadrul activitatilor autorizate la sediu/punct de lucru cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC depus de ofertant, nu se regasesc activitatile aferente tuturor tipurilor de servicii solicitate prin caietul de sarcini, se vor prezenta documentele precizate la punctele a)-d) de mai sus si pentru eventualii subcontractanti/ terti, inclusiv acordurile de subcontractare/asociere.
f) Autorizație de funcționare pentru prestare de servicii arhivistice (păstrare si conservare), valabilă, eliberată de Arhivele Naționale.
2. Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 07.02.2020, ora 23:55;
3. Limba ofertei: romana;
4. Adresa de e-mail la care se transmit ofertele: monica.lutz@adrnordest.ro. De pe aceeasi adresa de e-mail se vor transmite eventualele solicitari de clarificare, comunicarile privind rezultatul procedurii.
5. Calendarul estimativ al procedurii:
- data de deschidere a ofertelor: 10.02.2020, ora 10:00;
- data estimata de evaluare a ofertelor (dupa solicitare clarificari si primire raspunsuri, dupa caz): 14.02.2020;
- data estimata de semnare a contractului: maxim 28.02.2020;
6. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila – pana la semnarea contractelor de achizitie;
7. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor documentatiei de atribuire;
8. Valoarea estimata a achizitiei publice/sursa de finantare: 153.750,00 lei, fara TVA /surse proprii si POR.
9. Nu se accepta oferte alternative.
10. Prevederile de la punctele 1-9 se completeaza, in situatii incidente, cu dispozitiile Legii nr . 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si cu dispozitiile Codului de procedura civila.
Mod de prezentare propunere tehnica: detalierea serviciilor si depunerea de documente probante conform solicitarii din Caietul de sarcini.
Mod de prezentare propunere financiara: completarea formularului financiar, conform modelului anexat Caietului de sarcini.
Se vor respecta regulile aplicabile in desfasurarea procedurii proprii de achizitie, care fac parte din documentatia anexata.
Documentatie atribuire contract arhiva