Noutati
Campania 'Digital Tourism Marketing' la Iasi
26/04/2016Centrul de informare Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul structurii gazda, Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, deruleaza in aceasta perioada campania “Digital Tourism Marketing”, ce consta intr-o serie de sesiuni de instruire a stakeholder-ilor din sectorul turistic, in domeniul marketigului digital si online, precum si promovarea portalului descoperanordest.ro. Aceasta campanie urmareste cresterea vizibilitatii, promovarea, comunicarea si dezvoltarea afacerilor din turism prin perfectionarea si folosirea corecta si cat mai eficienta a instrumentelor actualizate de comunicare online.
Ca parte integranta a campaniei “Digital Tourism Marketing”, Centrul Europe Direct Nord-Est a participat la „Targul de Turism si Traditii Moldovenesti”, editia a VI-a, care s-a desfasurat in data de 22 aprilie 2016, intre orele 11.30 – 15.00, in cadrul Facultatii de Geografie si Geologie, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi. Acest targ anual este un eveniment foarte important pentru studentii din anul I ai Facultatii de Geografie si Geologie, specializarea „Geografia Turismului”, care au ocazia de a pune in practica si a-si testa cunostintele si aptitudinile de marketeri in turism prin promovarea unui produs turistic creatie proprie, intr-un cadru competitiv si in fata unui public divers.
Centrul Europe Direct Nord-Est a pus la dispozitia participantilor la eveniment un stand interactiv de prezentare a celor mai recente tendinte in ce priveste marketingul digital in turism si brandingul unui produs turistic profesionist. De asemenea, in cadrul evenimentului a fost prezentat portalul web descoperanordest.ro - un important instrument de promovare turistica regionala, intr-o formula inovativa, care utilizeaza evenimentele culturale, sportive, educationale, artistice, de marca ale regiunii noastre pentru atragerea vizitatorilor in aceasta destinatie. Participantii la targ au primit invitatia de a contribui cu articole si fotografii relevante prin care obiectivele mai putin cunoscute din Regiunea Nord-Est sa fie promovate in randul potentialilor turisti din Romania si din afara tarii.
In continuarea campaniei, Centrul Europe Direct Nord-Est va organiza noi sesiuni de informare pe tema “Digital Tourism Marketing”, implicand stakeholderi in turism la nivelul Regiunii Nord-Est, pe parcursul lunilor mai si iunie 2016.
Galerie foto si articol disponibile pe paginile web si FB ale Centrului Europe Direct Nord-Est, la adresele: https://www.facebook.com/CentrulEuropeDirectNordEst/photos/?tab=album&album_id=949187401868253
http://cedne.ro/evenimente-s27/campania-marketing-digital-in-turism-participare-targ-de-turism-ia-i/